harap berbaloi untuk semua orang! InsyALLAH........

baca dengan hati, In Sha ALLAH berbaloi. =)

June 23, 2012

She said i MISS my FRIENDS!

Salam kalian... berlagu-lagu pulak Sha rasa bila baca tajuk kali ni.


This is how it goes...


Pada suatu hari, dikala Sha sedang khusyuk online menghadap FB yang semakin tak membawa erti, CHEWAH! ALAHAI~~ ... The lovely one ternampak Sha bukak folder yang ada album MS14! Lalu ku tekan2 lah kan setiap gambar yang ada disitu. Hoho, mula-mula tengok memang TAK ADA PERASAAN langsunglah Sha nak rindu2 tahap gaban kat diorang. Tapi, tiba2 T.L.O bangun daripada perbaringan dan ternampak apa yang Sha buat.

She said, "rindu kawan2 eh?" Wargh!!!! mengapakah dengan tak semena2 rasa ada air bertakung eyh? Reverse pshychology?!! ape2 je lah.  Mari masuk mood Bunga-bunga di Taman Pelangi!! huhu..  

Ya ke rindu? adeih, ni dah exceed line merah ni! Tapi itu lah kan, kita mungkin tak sedar apa yang kita buat tu sebenarnya menggambarkan sesuatu yang kita rasa tapi ngade-ngade nak disembunyikan. Tiba-tiba ada orang perasan! wargh!!! memang rasa nak pinjam BAJU HALIMUNAN HARRY POTTER rasanye! maluuuuuuuu!!!! okk, dah habis dah zon terkinja-terkinja. Sorry kalian. Nothing valuable maybe, about this entri. But i hope, really2 hope, kalian dapat sesuatu. 

Dapat apa eh? 
Dapat lah cover sikit perbuatan kalian yang tak disedari kalian sewaktu kalian cuba menidakkan sesuatu yang agak sweet kalah buah rambutan terlebih masak! huhu..


Sha nak letak gambar kat sini, tapi gaya macam line sangat lambat. Maka, lupakan sajalah pembuangan masa mengupload gambar ini. hehe....

cepat senyum! Nanti dah tak jumpa rindu!
~boleh tengok balik gambar2 ni!
lepastu senyum sorang-sorang!
~~Weeeeee~~

TRIMASSS!!! ^^

No comments:

Post a Comment