harap berbaloi untuk semua orang! InsyALLAH........

baca dengan hati, In Sha ALLAH berbaloi. =)

August 28, 2014

biarkan je lah, boleh?

Kau hadir membawa seribu hikmah
Memanah senyuman yang kian pudar
Mengenal erti sebuah persahabatan
Menerima baik buruk seorang teman

Pengubat luka rindu dan kasih sayang
Memberi semangat dan harapan

Tanpa ku sedari kau tertinggal di hati
Tiada ku menduga rasa ini kan hadir
Maafkanlah aku bukannya niatku
Untuk mencintaimu
Semua ini tiba-tiba

Berikanlah ku peluang
Untuk jadi yang terbaik untukmu
Takkan aku kecundang
Selagi kau bukan milikku

Biar, biar, biar aku menunggu
Sampai habis nanti semua hayatku

Tanpa ku sedari kau tertinggal di hati
Tiada ku menduga rasa ini kan hadir
Maafkanlah aku
Bukannnya niatku untuk mencintaimu
Semua ini tiba-tiba

Biar, biar, biar aku menunggu
Sampai habis nanti semua hayatku
Biar, biar, biar aku tertunggu
Cinta tulus ikhlas dari hatimu

-seriuosly, tertinggal. T.T

No comments:

Post a Comment