harap berbaloi untuk semua orang! InsyALLAH........

baca dengan hati, In Sha ALLAH berbaloi. =)

September 11, 2014

aku cari...

aku cari erti indah
aku jumpa bila bahagia
aku cari erti susah
aku jumpa bila gelita
aku cari erti puas
aku jumpa dalam kesungguhan
aku cari erti sahabat
aku jumpa dalam ukhwah
aku cari erti kesal
aku rasa bila air mata berderai
aku cari erti kesakitan
aku jumpa bila tersungkur

aku cari walau aku tahu
sebab terlalu banyak makna yang tidak tertafsir dalam satu pencarian
aku cari kesempurnaan, tapi aku terlalu jauh dari perkataan sempurna
aku cari punca, bila satu masa aku boleh jadi sempurna
yang boleh jadi walaupun aku tak sempurna mana
asalkan aku jumpa apa yang aku cari
apa yang aku cari 
yang boleh buat aku rasa kekurangan aku adalah satu kesempurnaan untuk aku.
untuk dia
untuk mereka
untuk kalian
untuk hidupku..

aku masih cari semua tu.

No comments:

Post a Comment