harap berbaloi untuk semua orang! InsyALLAH........

baca dengan hati, In Sha ALLAH berbaloi. =)

April 28, 2011

jangan lupa, SAYA juga manusia!!!

mata yang redup kembali menulis! ^^


salam 1 Malaysia untuk semua. teruskan membaca celoteh yang agak simple ni. yes! i am a human too, living things, a girl with a small heart, n suitable etc. Nah, sha jugak manusia.... 


about the previous entri that i wrote before...
entri2 yg sebelum ni memang ditulis dengan sebab yang munasabah.. salah satu sebab memang untuk pujuk diri sendiri... lain2 sebab adalah untuk org lain baca pujuk rayu diri sendiri untuk diri sendiri dan mungkin boleh diguna pakai untuk orang lain dalam keadaan lain tapi masih berpaksi pada sebab yang sama.... 


me said: sigh comes first / keluh kesah datang dulu (sebab macam ad grammar error) aisey... merepek...


tapi tak bermaksud lah sha ni kuat habis sampai buat tak tau j klau ad masalah. jangan nanti anda mengatakan saya seorang yang, `cakap tak serupa bikin`, sebab sha jugak manusia....
ada masa tough, ad masa terkulai, ada masa berlari, ada masa mengengsot dan orang disekeliling sangat2 memainkan peranan!


tak tau nak tulis apa lg...... sebab, jangan lupa saya juga manusia! 
ADA MASA IDEA MENCURAH MACAM AIR TERJUN NIAGARA, ADA MASA IDEA SAYA KERING MACAM GELAS KOSONG YANG TAK BERISI AIR...


credit to everyone especially my family  for everything that y`all did for me, for the happiness that y`all shared with me, for the  `everything`.
..... juz wanna say, thank you so much!!!
[mom, younger brother, brothers, sisters, cousins, aunts, uncles n everyone lah!!!] 


maaf, entri skema. adiosss =)







2 comments:

  1. *me said
    correction,
    I SAID:....

    ReplyDelete
  2. awk manusia. saya manusia. dan saya sedang duduk sekarang. hehe..

    ReplyDelete