harap berbaloi untuk semua orang! InsyALLAH........

baca dengan hati, In Sha ALLAH berbaloi. =)

December 08, 2012

SAGAT VS TEGAK!

ASSALAMUALAIKUM wbt! 

baiklah kepada semua readers, Sha berhajat nak menulis tentang satu tajuk yang melibatkan semua orang. Mungkin entry ni akan terlalu panjang jadi Sha akan post bila Sha rasa sesuai pada masanya dan Sha pun tak sibuk mengejar masa.

Minggu ni dah minggu 12. Minggu depan minggu 13 ok! bayangkan lah Sha dah survive dengan campus life ni selama 13 minggu!!! Alhamdulillah, semuanya ok. Kawan-kawan lah terutamanya kan.

 Kerja? tu tak payah cerita, serius, tak cukup tanah Sha berkejar ke sana sini nak print dan hantar report. Tak cukup mata rasanya nak stay up malam2 buat report dan assignment sampai tersyahid. Tak cukup tangan rasanya nak buat project, assignment dengan report! oh my.. memang lah kena rasa bersyukur dengan apa yang ada Sha oii!!! Minggu lepas ada 2 test. Minggu depan ada 2 test. Tapi petang Sha akan bertolak ke Kl! hamboi! skema sungguh lah ayat... hm.. Itu pun sebab trip bawah keusahawanan. 

Selasa ada test programming, pagi tu ada speaking test. dengan projek engineer and society tak gerak lagi. Projek programming masih dalam draft. Hola!!! Semoga semuanya berjalan dengan lancar! In sha Allah...

salam!

No comments:

Post a Comment